Уште кога ја видов мрежницата на ина, постојано велам дека правам и правам и ги земав чаршафите и ништо ,,,,,,,,,,,,,,,,,,, до денес кога дојде неговиот ред


Баклава

Од сите слатки, баклавата е една од најслатките. И тоа е слаткото што можам да го јадам во секое време, и покрај фактот дека е толку слатко. Не можам да јадам толку, обично второто парче ми става капак и не сакам да јадам ништо друго неколку часа, но ми се допаѓа вкусот и каде фаќам баклава што вреди, не не се двоуми За жал, не вредат сите бакалауреат. Оние што ги наоѓаме во нашата трговија се направени со маргарин, премалку фил и премногу шеќер, по цена на вистинска баклава. Тоа е с they што разбраа од баклавата, дека е многу слатко. Секако дека е, но покрај тоа, исто така е сирупиран и сирупот има добар вкус (традиционално се прави со розова вода), секако дека е енергетска бомба, но енергијата доаѓа најмногу од јаткастите плодови, кои ги има во изобилство. Youе ви ја покажам мојата верзија на баклава, која, меѓу нас, секој може да ја направи. Па, скоро секој.

Полнењето е важно за баклавата. Мора да биде многу и добро. Јас користев 400 грама лешници, ореви, кашу, во основа мешавина од сушени семиња.

Користев и 50 грама ф'стаци, бидејќи ми се допаѓа.

Јас ги мелев оревите / лешниците (фстаци одделно).

Топевме пакетче путер (традиционално, во Турција се користи путер добиен од овчо млеко, го немаме).

Ги измешав оревите (така да се каже, генерички) со чаша кафеав шеќер и лажица цимет.

Ги подмачкав листовите со путер (користев листови за пита, едноставни, без маргарин), едно по едно (мора брзо да се движите со чаршафите, брзо се суши).

Се разбира, ги подмачкав чаршафите како што ми требаа. Го направив ова: по секои два листа поставени во послужавник, попрскав малку полнење. По ставањето на десет листови, го ставив централното полнење во дебел слој.

Потоа покрив со уште осум или десет листови, подмачкани поединечно, меѓу кои попрскав малку фил.

Баклавата ја исеков со нож и ја ставив во рерна на 180 степени целзиусови. Ја оставив таму 35-40 минути.

Направив сируп од литар вода, чаша кафеав шеќер, мешунка од ванила, сок од вар (чаша), што ги оставив да се динстаат на тивок оган додека баклавата беше во рерна. Сипев со сируп врз баклавата додека беа и двете жешки.

Јас го попрскав меленото ф'стаци над баклавата, го изладив послужавникот и имав (тешко) трпение до следниот ден. Во мојот ум, ставив премногу сируп. 11 -те луѓе што ја јадеа баклавата, одлучија да не ставам премногу, затоа што нема премногу сирупирана баклава. Останете здрави.

Можеби и ќе ви се допадне

55 Коментари

Дааа & # 8230баклава & # 8230Знаете штом почнав да правам уште една тацна, да & # 8217 немам храброст, затоа што повторно ги кршам вагите & # 8217 и после тоа ќе треба да влезам во вашата програма & # 8222 назад на & # 821790 & # 8221, едвај можам да се воздржам да не надминам 94.

Alsoе го правам и Свети Думитру, не можам да јадам повеќе од две и само еднаш годишно. Отсекогаш мислев дека е многу тешко да се направи, но според вашиот рецепт изгледа прилично лесно

добро твојата баклавауа & # 8230. но кога е катаиф? Ми се допаѓа повеќе, но немав храброст да започнам, па ако сакате, со детали, pls, ајде да го фатиме и ние & # 8230. имајте добар ден!

Имав „чест“ и радост - се разбира) - да бидам меѓу 11 и # 8222 дегустатори & # 8221 :) & # 8230 Вкусот беше барем во согласност со сликите & # 8230 враќање за & # 8222 поправање лекција & дегустација, се разбира & # 8230 :)))

Изгледа одлично, а рецептот е практичен! Бидејќи сум од Доброгеа, пораснав меѓу Турци и Татари, и кога бев дете, моето семејство имаше семеен пријател, Турчин, и таа секогаш доаѓаше и ни правеше баклава (традиционална, со рачно изработени чаршафи, со јогурт!) И суберек на говедско месо & # 8230 јадеме како скршени! С still уште се сеќавам како 2 тави баклавале беа ладни, во лимонов сируп и како исчезнаа за само неколку дена. Оттогаш, јадам баклавале со задоволство (како и само оние што вредат) во секое време, во која било количина. Благодарам и се надевам дека ќе најдам време некаде во блиска иднина да го испробам и рецептот, единствените работи што ми недостасуваат сега се керамички садови отпорни на топлина и некое време & # 8230

Здраво!
Колку листови користевте? Колку парчиња?
Вечерва и јас се обидувам, навистина изгледа лесно да се направи!
Среќно во иднина

во право си кога велиш & # 8222 скоро секој & # 8221 :))

Мислам дека има одличен вкус, но не грижете се, како може сирупот 1: 4 да биде & # 8222 многу слатко & # 8221? Турците исто така прават 2: 1. Или тоа е диетална баклава :)?

Видов документарен филм за уметност за тоа како се прават чаршафи во куќата на нивната мајка во Турција. Постојат занаетчии кои имаат чираци, и тие стануваат мајстори само по добри години. Мајсторот има многу привилегиран статус и заработува пари од оваа работа, затоа е барана работа. Но, не е лесен, листот мора да биде многу тенок, полу-транспарентен, тоа е вистинска уметност.

За мене, нема новогодишна ноќ без баклава. Оваа традиција ја наследив од мајка ми (дури и денес се 6 години откако таа повеќе не е со мене), која сама ги изработи чаршафите. Истегнувањето беше тешко, еффффффффф. Не ја научив целата технологија (тој ја држеше школка непружена под жешка тава, нешто слично), а потоа го испружи тенок лист ffffff што едноставно го зеде во тупаници и се вртеше. Во воздух. Како и да е, баклавите беа сон. И јас, еднаш или двапати годишно, излегуваат извонредно, но во мојот ум го имам целиот вкус на баклави од моето детство.
Патем, рецепт и прибл. со твоето, само јас ставив мед во сирупот.

Линда, без вознемиреност, она што е премногу слатко за тебе, можеби е премногу слатко за мене. не?
мона, да повториме :)
санда, мислам дека има решенија.)))
аурелија, добро е да ги одржуваме спомените во живот, дури и со баклава. Според мое мислење:).
ана, за среќа имаме алтернативни решенија. се разбира дека ја ценам уметноста на мајсторите и нивната вештина, но не е можно сите ние да бидеме како нив: :)
колк, напишав во објавата, десет листови нагоре, десет листови надолу. + -2.
михаи, во доброгеа јадев баклавале уште повеќе по мој вкус отколку во Турција или Грција :)
вивијана, кога дојде нејзиниот ред.
Марија, мора да го направиш тоа, бидејќи јас воопшто не сум влажна.
Габриел, ако застанеш за парче или две и се комбинираш со движење, не си во опасност.

За жал, мојот свршеник, мила, секогаш ги сакаш твоите рецепти. Постојано ми испраќа линкови за да му направам некои од овие добрини. арата апетисант баклавауа. Willе го пробам и рецептот. Размислувам да користам путер од кокос и сируп од агава. ако јадам мало парче, после тренинг, нема да има оган.

Кикирики, ореви, индиски ореви и ф'стаци.
Па, како може да не излезе добрата баклава?
Мислам дека беше лудо.
Каков вкус!

Здраво,
Овчо путер го има и на нашите пазари на пазарите каде што селаните доаѓаат со сирење, можете да го нарачате и тие не можат а да не ви го донесат (да, поскапо е). Земам само млечни производи од селани (путер, павлака, млеко и # 8211 повеќе не земам ништо од супермаркет).
Во Букурешт најдов путер од овци и во продавница со арапски производи и # 8211 беше 70 РОН прилично голема тегла (не знам колку имаше во теглата, но јасно беше дека е повеќе од 1 кг).

Направив баклавале неколку пати и кога ставив ладен сируп над баклавата што ја извадив од рерната, излезе од сонот: сирупот беше апсорбиран совршено и дури не изгледаше толку слатко (во споредба со истиот дел, но жешко) сируп над врела баклавала). Силно го препорачувам овој метод. И тајна од грчка баба: додавајќи трошка од орев (1/4 повеќе од оревот), баклавата & # 8222 се држи подобро.

Проблемот со баклавале е што не можете малку, па ви треба помош од пријателите за да го докажете тоа!

Рамона, ви благодарам за информацијата :). Во Клуж не се сложуваме баш најдобро со арапските продавници или со овчо млечни производи.

Кога сум гладен, се јавувам на пријател: Каракој Гулулоглу!

Благодарам за рецептот, мешавината од ореви, лешници, ф'стаци, кашу, мислам дека му дава посебен вкус.

Јадев баклава направена од Турчин во Констанца. Беше многу, многу сирупирано во сируп кој содржи парчиња лимон. Се служеше со сируп и соодветниот лимон. Сонствено!

Уште еден совет за баклава: Знам дека се сече со нож на квадрати (пред да се стави во рерна) само до полнењето во средината. На овој начин горните листови се превиткуваат и му даваат специфичен изглед на баклава, а дното останува како поприврзана потпора за филот. Откако ќе го извадите од рерната, исечете на дното и истурете го сирупот.

Не реков критички, користам комерцијални листови за пити, велев да споделам информации со вас, нешто што ми беше интересно. Мислам дека е извонредно што една стара професија е зачувана во модерното време и с brings уште носи пари и социјален статус за оние што ја практикуваат. Многу други исчезнаа и н left оставија на милост и немилост на палминото масло и хидрогенизираните масти.

На скала од 1-10 сакам вакви слатки.

Изгледа исклучително! Тука само Турците готват баклава. Каде што живеам, нема листови за пита без маргарин или путер, и не знам како да ги подготвам. Може ли да ми дадете неколку индиции? Но без квасец? Која дебелина листовите треба да бидат?

Марија, не можам да ти го дадам рецептот за лиснато тесто во коментар. тоа е сложен процес кој бара многу работа. оние со путер се ок, оние со маргарин не се. како и да е мора да ги подмачкате со нешто пред да ја печете тортата.

Ти си голем, пријателе, те следам долго време. И јас сум актер и имам посебна наклонетост за готвење и рецепти, но не сум толку креативна како тебе. Јас готвам особено на празнични оброци. Но, имам колекција од преку 2000 рецепти, собрани од секаков вид извори (секој рецепт го наведува, подолу, потеклото, како што ми изгледа искрено). Ако сакате, ќе ви ја испратам оваа можна книга за готвење без никакви услови.

Пол, благодарам за намерата, но би било срам да се откажам од таква колекција во моја корист :).

Ме убедивте, јас ќе извршам & # 8222sin & # 8221. Особено затоа што не е премногу тешко да се извршат, бидејќи ги имам на мојот компјутер, на одделни датотеки, така што е-пошта ќе го реши проблемот. Покрај тоа, таа е скоро структуирана книга, поглавја, а КНИГАТА ЗА РЕЦЕПТ е само една (вистина е, најважната и конзистентна & # 8211 2.300 рецепти). Receiveе добиете подарок од & # 8230 SF PASTI 2012. одложување мотивирано од одредени корекции. Дури и да сте експерт, таму ќе најдете работи што ќе ви бидат од корист и сигурно ќе ги користите попаметно отколку што би направил јас. Среќно и, ако не зборуваме повеќе, ви посакувам во 2012 година сите радости на светот да престанат во вашата куќа и во вашата душа.

[& # 8230] се случува во 13? БИЗ СМС Клуж дебитира со вечер на вмрежување, на вечера подготвена од Ади Хадеан во ресторанот [& # 8230]

[& # 8230] Мојот рецепт за баклава, адаптиран од грчки рецепт собран од Крф. Ги ставив сите ореви што ги најдов во областа и ги направив помалку слатки. [& # 8230]

Баклава & # 8230. Бидејќи и јас сакам, но досега се плашев дека нема да излезе. Можеби ќе имам храброст да ја направам новогодишната ноќ.

Одлично! Го извадив од рерната околу еден час и оттогаш исто така од него малку по малку, малку по малку & # 8230
Се надевам дека ќе остане до утре - како што рековте, мора да се јаде следниот ден! Не се споредува со ниту една друга баклава што сум ја јадела досега. Слатка е, но со кисела и полна со вкусови. Омилена со неа!

Само што го открив вашиот сајт и веќе направив баклавале.Прекрасен рецепт. Бесконечно подобро од с found што се наоѓа во продавниците.

Треба да знаете дека и јас ја направив баклавата, но таа прелета над неа, па го свртев сирупот врз него.Можете ли да ми кажете зошто?

супер баклавауа само ако ми излезе и мене. кај мене сите чаршафи ми се испуштија откако го истурив сирупот и & # 8230 & # 8230 .. почнав да го папам бидејќи и онака јадеше с.. зошто се тргнаа чаршафите дури и да сум ги помазал.

Во баклава кога ќе го ставиме сирупот, составот не смее да биде жежок. Студениот мора да биде жежок. Тоа е, ако сакаме да го загрееме сирупот, составот мора да биде ладен. Баклавата излегува малку покрцкава.

Многу тежок рецепт, с still уште немав храброст да се обидам да направам баклава, но дефинитивно ќе го пробам овој рецепт од вас!

[& # 8230] curубопитен, јас направив баклава - најдобрата, најслатката и најполната баклава, според рецепт од блогот на Ади [& # 8230]

Еве го мојот рецепт http://foodquicklygood.blogspot.fr/2012/03/baklava.html
Открив дека воопшто не треба да го ставате полнењето помеѓу листовите, само во средината. Така успеав малку да се приближам до автентичната турска, но да бидеме сериозни, колку и да се трудиме, баклавата во Турција има поинаков вкус, сигурно :)

10 работи што треба да ги знаете за ... Баклава
Баклава е десерт препознатлив особено како турски, но малкумина ја знаат неговата историја. Познато е дека ако сакате да купите вакво нешто, препорачливо е да одите во турска продавница или кондиторски производи, но изберете пошта за да се подготвите за нешто многу слатко. Еве десет работи за баклавата и нејзината историја.
Тоа е многу сладок десерт, базиран на мед, популарен во областите под владеењето на Отоманската империја, во Азија и во околните области, признат како специфичен турски десерт.
Баклава се наоѓа во Арабија, Иран, Кавказ, Авганистан и Централна Азија.
Иако почетоците на овој десерт се неизвесни, најверојатно е создаден за прв пат во империјалната кујна во палатата Топкапи.
Други теории тврдат дека баклавата потекнува од Асирија, зачнала во Месопотамија и се споменува во книга за готвење.
Еден стар рецепт за баклава се наоѓа и во книга за готвење напишана во 1330 година под династијата Јуан.
Во Турција, градот Газиантеп е познат по својата баклава, иако се чини дека овој рецепт дојде тука од Дамаск дури во 1871 година.
Во 2008 година, Турците го патентираа името „Антеп Баклава“.
Во Босна и Херцеговина, рецептот има многу ореви и мед. Бошњаците конзумираат баклава само во посебни прилики често за време на Рамазан.
Во Иран постои посува верзија на баклава, која се сече на помали дијаманти и се зачинува со розова вода.
Во Авганистан, баклавата се сече на мали триаголници и се покрива со мелени ф'стаци.


Баклава

Како да имам нешто со ореви, цимет и мед за празниците и се чини дека без нив не мириса на Божиќ. Така, оваа година направив рецепт за баклава, инаку доста популарен, бидејќи го имам видено на разни сајтови. Го знам и од мајка ми, но од погодност одбрав да не ги правам чаршафите за баклава, туку да купам чаршафи за пита од занаетот.

Значи, за незаборавна баклава, ни требаат:
& # 8211 500 гр листови за пита
& # 8211 300 гр ореви
& # 8211 150 гр путер или маргарин
& # 8211 2 лажици цимет
& # 8211 200 гр шеќер
& # 8211 150 мл мед
& # 8211 200 мл вода
& # 8211 суштина од рум и ванила

Прво измелете ги оревите и измешајте ги со цимет за филот. Потоа растопете го маргаринот и исечете ги листовите за пита до големината на плехот што ќе го користиме. Прекрасно ги броиме листовите за пита и ги делиме на 3 еднакви делови. Растопете го путерот / маргаринот и намастете го плехот во кој ќе работиме со малку масло. Го ставаме првиот лист пита и го подмачкуваме, со помош на четка, со стопен маргарин. Одозгора ставаме друг лист, кој добро го подмачкуваме со маргарин, а потоа уште еден лист ... додека не се исцрпи првиот дел од листовите, од трите.

Време е да го ставиме првиот слој од филот, соодветно половина од количината ореви измешани со цимет, па повторно да почнеме да ги ставаме листовите за пита еден по еден, намачкани со маргарин додека не снемаме втора залиха. Го ставаме вториот ред полнење од ореви и на крајот последната залиха на лисја. Потоа оставете го садот да се излади половина час, за да може убаво да се подели. Ние ја делиме баклавата според нашите желби и според нашата фантастична фантазија. Печете го прашокот за пециво во загреана рерна на 180 степени 20-30 минути, додека листовите не поруменат.

Одделно, подгответе го сирупот: зовријте ја водата и шеќерот, кога врие, додадете го медот и оставете го повторно на оган, на тивок оган, додека повторно не зоврие. Кога ќе зоврие, тргнете го сирупот од оган и додадете ги вкусовите (ванила, рум или и двете). Топло истурете сируп врз свежо печена баклава. Пожелно е баклавата да се покрие и да се извади на студ, неколку добри часови, за добро да се сирупира.

Навистина ни се допадна како излезе, со споменување дека не е толку слатко како она во трговијата, што често ми се чини премногу слатко и баба ми имаше два збора: јас ги крцкам забите, биди слатка како што ти се стега устата како дното на кокошката :)) Ако сепак сакате послатка верзија, ставете 3-4 лажици шеќер во составот на орев. Рецепт што може да изгледа комплицирано на почетокот, но додека го подготвувате, ќе видите дека е многу лесен, совршен рецепт за импресионирани гости.


Баклава

Како да имам нешто со ореви, цимет и мед за празниците и се чини дека без нив не мириса на Божиќ. Така, оваа година направив рецепт за баклава, инаку доста популарен, бидејќи го имам видено на разни сајтови. Го знам и од мајка ми, но од погодност одбрав да не ги правам чаршафите за баклава, туку да купам чаршафи за пита од занаетот.

Значи, за незаборавна баклава, ни требаат:
& # 8211 500 гр листови за пита
& # 8211 300 гр ореви
& # 8211 150 гр путер или маргарин
& # 8211 2 лажици цимет
& # 8211 200 гр шеќер
& # 8211 150 мл мед
& # 8211 200 мл вода
& # 8211 суштина од рум и ванила

Прво измелете ги оревите и измешајте ги со цимет за филот. Потоа растопете го маргаринот и исечете ги листовите за пита до големината на плехот што ќе го користиме. Прекрасно ги броиме листовите за пита и ги делиме на 3 еднакви делови. Растопете го путерот / маргаринот и намастете го плехот во кој ќе работиме со малку масло. Го ставаме првиот лист пита и го подмачкуваме, со помош на четка, со стопен маргарин. Одозгора ставаме друг лист, кој добро го подмачкуваме со маргарин, а потоа уште еден лист ... додека не се исцрпи првиот дел од листовите, од трите.

Време е да го ставиме првиот слој од филот, соодветно половина од количината ореви измешани со цимет, па повторно да почнеме да ги ставаме листовите за пита еден по еден, намачкани со маргарин додека не снемаме втора залиха. Го ставаме вториот ред полнење од ореви и на крајот последната залиха на лисја. Потоа оставете го садот да се излади половина час, за да може убаво да се подели. Ние ја делиме баклавата според нашите желби и според нашата фантастична фантазија. Печете го прашокот за пециво во загреана рерна на 180 степени 20-30 минути, додека листовите не поруменат.

Одделно, подгответе го сирупот: зовријте ја водата и шеќерот, кога врие, додадете го медот и оставете го повторно на оган, на тивок оган, додека повторно не зоврие. Кога ќе зоврие, тргнете го сирупот од оган и додадете ги вкусовите (ванила, рум или и двете). Топло истурете сируп врз свежо печена баклава. Пожелно е баклавата да се покрие и да се извади на студ, неколку добри часови, за добро да се сирупира.

Навистина ни се допадна како излезе, со споменување дека не е толку слатко како она во трговијата, што често ми се чини премногу слатко и баба ми имаше два збора: јас ги крцкам забите, биди слатка како што ти се стега устата како дното на кокошката :)) Ако сепак сакате послатка верзија, ставете 3-4 лажици шеќер во составот на орев. Рецепт што може да изгледа комплицирано на почетокот, но додека го подготвувате, ќе видите дека е многу лесен, совршен рецепт за импресионирани гости.


Баклава

Како да имам нешто со ореви, цимет и мед за празниците и се чини дека без нив не мириса на Божиќ. Така, оваа година направив рецепт за баклава, инаку доста популарен, бидејќи го имам видено на разни сајтови. Го знам и од мајка ми, но од погодност одбрав да не ги правам чаршафите за баклава, туку да купам чаршафи за пита од занаетот.

Значи, за незаборавна баклава, ни требаат:
& # 8211 500 гр листови за пита
& # 8211 300 гр ореви
& # 8211 150 гр путер или маргарин
& # 8211 2 лажици цимет
& # 8211 200 гр шеќер
& # 8211 150 мл мед
& # 8211 200 мл вода
& # 8211 суштина од рум и ванила

Прво измелете ги оревите и измешајте ги со цимет за филот. Потоа растопете го маргаринот и исечете ги листовите за пита до големината на плехот што ќе го користиме. Прекрасно ги броиме листовите за пита и ги делиме на 3 еднакви делови. Растопете го путерот / маргаринот и намастете го плехот во кој ќе работиме со малку масло. Го ставаме првиот лист пита и го подмачкуваме, со помош на четка, со стопен маргарин. Одозгора ставаме друг лист, кој добро го подмачкуваме со маргарин, а потоа уште еден лист ... додека не се исцрпи првиот дел од листовите, од трите.

Време е да го ставиме првиот слој од филот, соодветно половина од количината ореви измешани со цимет, па повторно да почнеме да ги ставаме листовите за пита еден по еден, намачкани со маргарин додека не снемаме втора залиха. Го ставаме вториот ред полнење од ореви и на крајот последната залиха на лисја. Потоа оставете го садот да се излади половина час, за да може убаво да се подели. Ние ја делиме баклавата според нашите желби и според нашата фантастична фантазија. Печете го прашокот за пециво во загреана рерна на 180 степени 20-30 минути, додека листовите не поруменат.

Одделно, подгответе го сирупот: зовријте ја водата и шеќерот, кога врие, додадете го медот и оставете го повторно на оган, на тивок оган, додека повторно не зоврие. Кога ќе зоврие, тргнете го сирупот од оган и додадете ги вкусовите (ванила, рум или и двете). Топло истурете сируп врз свежо печена баклава. Пожелно е баклавата да се покрие и да се извади на студ, неколку добри часови, за добро да се сирупира.

Навистина ни се допадна како излезе, со споменување дека не е толку слатко како она во трговијата, што често ми се чини премногу слатко и баба ми имаше два збора: јас ги крцкам забите, биди слатка како што ти се стега устата како дното на кокошката :)) Ако сепак сакате послатка верзија, ставете 3-4 лажици шеќер во составот на орев. Рецепт што може да изгледа комплицирано на почетокот, но додека го подготвувате, ќе видите дека е многу лесен, совршен рецепт за импресионирани гости.


Баклава

Од сите слатки, баклавата е една од најслатките. И тоа е слаткото што можам да го јадам во секое време, и покрај фактот дека е толку слатко. Не можам да јадам толку, обично второто парче ми става капак и не сакам да јадам ништо друго неколку часа, но ми се допаѓа вкусот и каде фаќам баклава што вреди, не не се двоуми За жал, не вредат сите бакалауреат. Оние што ги наоѓаме во нашата трговија се направени со маргарин, премалку фил и премногу шеќер, по цена на вистинска баклава. Тоа е с all што разбраа од баклавата, дека е многу слатко. Секако дека е, но покрај тоа, исто така е сирупиран и сирупот има добар вкус (традиционално се прави со розова вода), секако дека е енергетска бомба, но енергијата доаѓа најмногу од јаткастите плодови, кои ги има во изобилство. Youе ви ја покажам мојата верзија на баклава, која, меѓу нас, секој може да ја направи. Па, скоро секој.

Полнењето е важно за баклавата. Мора да биде многу и добро. Јас користев 400 грама лешници, ореви, кашу, во основа мешавина од сушени семиња.

Користев и 50 грама ф'стаци, бидејќи ми се допаѓа.

Јас ги мелев оревите / лешниците (фстаци одделно).

Топевме пакетче путер (традиционално, во Турција се користи путер добиен од овчо млеко, го немаме).

Ги измешав оревите (така да се каже, генерички) со чаша кафеав шеќер и лажица цимет.

Ги подмачкав листовите со путер (користев листови за пита, едноставни, без маргарин), едно по едно (мора брзо да се движите со чаршафите, брзо се суши).

Се разбира, ги подмачкав чаршафите како што ми требаа. Го направив ова: по секои два листа поставени во послужавник, попрскав малку полнење. По ставањето на десет листови, го ставив централното полнење во дебел слој.

Потоа покрив со уште осум или десет листови, подмачкани поединечно, меѓу кои попрскав малку фил.

Баклавата ја исеков со нож и ја ставив во рерна на 180 степени целзиусови. Ја оставив таму 35-40 минути.

Направив сируп од литар вода, чаша кафеав шеќер, мешунка од ванила, сок од вар (чаша), што ги оставив да се динстаат на тивок оган додека баклавата беше во рерна. Сипев со сируп врз баклавата додека беа и двете жешки.

Го попрскав меленото ф'стаци над баклавата, го изладив послужавникот и имав (тешко) трпение до следниот ден. Во мојот ум, ставив премногу сируп. 11 -те луѓе што ја јадеа баклавата, одлучија да не ставам премногу, затоа што нема премногу сирупирана баклава. Останете здрави.

Можеби и ќе ви се допадне

55 Коментари

А дааа & # 8230 баклава & # 8230Знаете штом почнав да правам друг плех, да & # 8217 немам храброст, затоа што повторно ги кршам вагите & # 8217 и после тоа ќе треба да влезам во вашата програма & # 8222 назад на & # 821790 & # 8221, едвај можам да се воздржам да не надминам 94.

Willе го правам и Свети Думитру, не можам да јадам повеќе од две и само еднаш годишно. Отсекогаш мислев дека е многу тешко да се направи, но според вашиот рецепт изгледа прилично лесно

добро твојата баклавауа & # 8230. но кога катајф? Ми се допаѓа повеќе, но немав храброст да започнам, па ако сакате, со детали, pls, ајде да го фатиме и ние & # 8230. имајте добар ден!

Имав „чест“ и радост - се разбира) - да бидам меѓу 11 & # 8222 дегустатори & # 8221 :) & # 8230 Вкусот беше барем во согласност со сликите & # 8230 враќање за & # 8222 поправање лекција & дегустација, се разбира & # 8230 :)))

Изгледа одлично, а рецептот е корисен! Бидејќи сум од Доброгеа, пораснав меѓу Турци и Татари, и кога бев дете, моето семејство имаше семеен пријател, Турчин, и таа секогаш доаѓаше и ни правеше баклава (традиционална, со рачно изработени чаршафи, со јогурт!) И суберек на говедско месо & # 8230 јадеме како скршени! С still уште се сеќавам како 2 тави баклавале беа ладни, во лимонов сируп и како исчезнаа за само неколку дена. Оттогаш, јадам баклавале со задоволство (како и само оние што вредат) во секое време, во која било количина. Благодарам и се надевам дека ќе најдам време некаде во блиска иднина да го испробам и рецептот, единствените работи што ми недостасуваат сега се керамички садови отпорни на топлина и некое време & # 8230

Здраво!
Колку листови користевте? Колку парчиња?
Вечерва и јас се обидувам, навистина изгледа лесно да се направи!
Среќно во иднина

во право си кога велиш & # 8222 скоро секој & # 8221 :))

Мислам дека има одличен вкус, но не грижете се, како може сирупот 1: 4 да биде & # 8222 многу слатко & # 8221? Турците исто така прават 2: 1. Или тоа е диетална баклава :)?

Видов документарен филм за уметност за тоа како се прават чаршафи во куќата на нивната мајка во Турција. Постојат занаетчии кои имаат чираци, и тие стануваат мајстори само по добри години. Мајсторот има многу привилегиран статус и заработува пари од оваа работа, затоа е барана работа. Но, не е лесен, листот мора да биде многу тенок, полу-транспарентен, тоа е вистинска уметност.

За мене, нема новогодишна ноќ без баклава. Оваа традиција ја наследив од мајка ми (дури и денес се 6 години откако таа повеќе не е со мене), која сама ги изработи чаршафите. Истегнувањето беше тешко, еффффффффф. Не ја научив целата технологија (тој ја држеше школка непружена под жешка тава, нешто слично), а потоа го испружи тенок лист ffffff што едноставно го зеде во тупаници и се вртеше. Во воздух. Како и да е, баклавите беа сон. И јас, еднаш или двапати годишно, излегуваат извонредно, но во мојот ум го имам целиот вкус на баклави од моето детство.
Патем, рецепт и прибл. со твоето, само јас ставив мед во сирупот.

Линда, без вознемиреност, она што е премногу слатко за тебе, можеби е премногу слатко за мене. не?
мона, да повториме :)
санда, мислам дека има решенија.)))
аурелија, добро е да ги одржуваме нашите спомени во живот, дури и со баклава. Според мое мислење:).
ана, за среќа имаме алтернативни решенија. се разбира дека ја ценам уметноста на мајсторите и нивната вештина, но не е можно сите ние да бидеме како нив: :)
колк, напишав во објавата, десет листови нагоре, десет листови надолу. + -2.
михаи, во dobrogea јадев баклавале уште повеќе по мој вкус отколку во Турција или Грција :)
вивијана, кога дојде нејзиниот ред.
Марија, мора да го направиш тоа, бидејќи јас воопшто не сум влажна.
Габриел, ако застанеш за парче или две и се комбинираш со движење, не си во опасност.

За жал, мојот свршеник, мила, секогаш ги сакаш твоите рецепти. Постојано ми испраќа линкови за да му направам некои од овие добрини. арата апетисант баклавауа. Willе го пробам и рецептот. Размислувам да користам путер од кокос и сируп од агава. ако јадам мало парче, после тренинг, нема да има оган.

Кикирики, ореви, индиски ореви и ф'стаци.
Па, како може да не излезе добрата баклава?
Мислам дека беше лудо.
Каков вкус!

Здраво,
Овчо путер го има и на нашите пазари на пазарите каде што селаните доаѓаат со сирење, можете да го нарачате и тие не можат а да не ви го донесат (да, поскапо е). Земам само млечни производи од селани (путер, павлака, млеко и # 8211 повеќе не земам ништо од супермаркет).
Во Букурешт најдов овчо путер и во продавница со арапски производи & # 8211 беше 70 РОН прилично голема тегла (не знам колку имаше во теглата, но очигледно беше повеќе од 1 кг).

Направив баклавале неколку пати и кога ставив ладен сируп над баклавата што ја извадив од рерната, излезе од сонот: сирупот беше апсорбиран совршено и дури не изгледаше толку слатко (во споредба со истиот дел, но жешко) сируп над врела баклавала). Силно го препорачувам овој метод. И тајна од грчка баба: додавајќи трошка од орев (1/4 повеќе од оревот), баклавата & # 8222 се држи подобро.

Проблемот со баклавале е што не можете малку, па ви треба помош од пријателите за да го докажете тоа!

Ramona, răzvan, mulțumesc pentru info:). La Cluj nu stăm prea bine nici cu magazinele arăbești nici cu lactatele de oaie.

Cand im este pofta sun un prieten: Karakoy Gulluoglu!

Multumim pentru reteta,amestecul de nuci,alune,fistic,caju cred ca ii da o savoare deosebitaAdi,am o rugaminte:poate ne faci si o reteta cu cataif(a devint cam „scump la vedere” in magazine).

Am mancat baclava facuta de o turcoaica in Constanta. Era foarte, foarte insiropata intr-un sirop in care erau felii de lamaie. Se servea cu tot cu sirop si lamaia aferenta. De vis!

Un alt pont pentru baclava: eu stiu ca se taie cu cutitul in patrate (inainte de a o pune in cuptor) doar pana la umplutura din mijloc. In felul asta foile de sus se infoaie si ii dau aspectul specific de baclava iar partea de jos ramane ca un suport mai legat pentru umplutura. Dupa ce se scot din cuptor se taie pana jos si se toarna siropul.

Nu ziceam critic, eu folosesc foile de placinta din comert, ziceam sa impartasesc cu voi o informatie, ceva ce mi s-a parut interesant. Cred ca e remarcabil ca o meserie veche s-a pastrat in timpurile moderne si inca aduce bani si statut social celui care o practica. Multe altele au disparut si ne-au lasat la cheremul uleiului de palmier si al grasimilor hidrogenate.

Pe o scara de la 1-10 mie-mi plac dulciurile asa…de un 3.Dar baclavaua e mult prea buuuna.Doar o bucatica…dupa care inca una :P

Arata exceptional!Aici numai turcii gatesc baclava.Unde locuiesc eu,nu se gasesc foi de placinta fara margarina sau unt,si nu stiu cum sa le prepar.Poti,te rog sa-mi dai cateva indicii?Se face aluat ca pentru paine,dar fara drojdie?Ce grosime trebuie sa aiba foile?

maria, nu pot să-ți dau rețeta de foietaj într-un comentariu. e un procedeu complex care presupune multă muncă. cele cu unt sunt ok, cele cu margarină nu. oricum trebuie să le ungi cu ceva înainte de a coace prăjitura.

Esti mare, tipule, te urmaresc demult. Si eu sunt actor, si eu am o aplecare aparte spre gatit si retete dar nu sunt atat de creativ ca tine. Gatesc in special la mese festive.Am insa o colectie de peste 2000 de retete, culese din tot felul de surse (fiecare reteta are specificata, jos, originea, asa cum mi se pare cinstit). Daca vrei, iti trimit fara nici o conditie aceasta posibila carte de bucate.

paul, mulțumesc pentru intenție dar ar fi păcat să renunți la așa o colecție în favoarea mea:).

M-ai convins, am sa comit „pacatul”. Mai ales ca nu e prea greu de comis, pt ca le am in computer, pe fisiere separate, asa ca un e-mail ar rezolva problema. In plus, e o carte aproape structurata, pe capitole, iar CAIET DE RETETE e doar unul ( e drept, cel mai important si mai consistent – 2.300 de retete). Le vei primi cadou de… SF PASTI 2012. amanare motivata de anumite corecturi. Chiar expert fiind, vei gasi acolo lucruri care sa-ti foloseasca si, cu siguranta, le vei intrebuinta mai destept decat as face-o eu. Succese si, daca nu ne mai convorbim, iti doresc ca in 2012 toate bucuriile lumii sa poposeasca in casa si sufletul tau.

[…] se intampla in 13? Debuteaza BIZ SMS Cluj cu o seara de networking, la o cina gatita de Adi Hadean la restaurantul […]

[…] Rețeta mea de baclava, adaptată după o rețetă grecească culeasă din Corfu. Am pus în ea toate nucile pe care le-am găsit în zonă și am făcut-o mai puțin dulce. […]

Baclava….de când îmi doresc să fac şi eu, dar până acum mi-a fost teamă că nu o să-mi iasă. Poate o să-mi fac curaj să fac de revelion.

Excelenta!Am scos-o din cuptor de vreo ora si de atunci tot din ea cate putin,cate putin…
Sper sa ramana si pana maine -ca asa ai zis,ca trebuie mancata a doua zi!Nu se compara cu nici o alta baclava consumata de mine pana acum.E dulce dar cu tenta acrisoara si plina de arome.La favorite cu ea!

Abia ti-am descoperit siteul si am facut deja baclavale.Minunata reteta. Infinit mai buna dacat orice se gaseste prin magazine.

Sa stii ca am facut Si eu baclavaua dar s-a zburlit deasupra kind am turn at siropul.Poti sa-mi spui de Ce?

super baclavaua numai de mi-ar iesi si mie.la mine sau desprins toate foile dupa ce am turnat siropul si…….. am inceput sa o pap ca oricum s-a mancat toata.de ce sau desprins foile chiar daca le-am uns.

La baclava cand punem siropul compozitia nu trebuie sa fie calda.Una rece una calda trebuie..Adica daca vrem sa punem siropul cald compozitia trebuie sa fie rece.daca punem siropul rece compozitia trebuie sa fie calda.Una calda una rece,intotdeuna.Astfel baclavaua iese un pic mai crocanta.

Foarte tare reteta…inca nu am avut curaj sa incerc sa fac o baclava,insa o sa incerc cu siguranta reteta asta de la tine !

[…] curioşi, am făcut o baclava –cea mai bună, mai dulce şi mai plină de nuci baclava , după o reţetă de pe blogul lui Adi […]

Adi uite si reteta mea http://foodquicklygood.blogspot.fr/2012/03/baklava.html
eu am descoperit ca nu trebuie sa pui deloc umplutura intre foi, doar la mijloc. Asa am reusit cel mai mult sa ma apropii cat de cat de cea autentica turceasca, dar hai sa fim seriosi, oricat ne-am chinui noi, o baklava in Turcia are alt gust, cu siguranta :)

10 lucruri de ştiut despre … Baclava
Baclava este un desert recunoscut ca specific turcesc, dar puţini cunosc istoria lui. Se ştie că dacă vrei să cumperi aşa ceva este indicat să mergi într-un magazin sau cofetărie turcească, dar mail ales să te pregăteşti pentru ceva foarte dulce. Iată zece lucruri despre baclava şi despre istoria ei.
Este un desert foarte dulce, pe bază de miere, popular în zonele de sub dominaţia Imperiului Otoman, în Asia, şi în zonele apropiate, fiind recunoscut ca un desert specific turcesc.
Baclavaua se întâlneşte în Arabia, Iran, Caucaz, Afghanistan şi Asia Centrală.
Deşi începuturile acestui desert sunt incerte, cel mai probabil a fost creat pentru prima dată în bucătăria imperială a Palatului Topkapi.
Alte teorii susţin că baclavaua ar proveni din Asiria, fiind conceput în Mesopotamia, fiind menţionată într-o carte de bucate.
De asemenea, o reţetă veche de baclava se găseşte într-o carte de bucate scrisă în 1330 sub dinastia Yuan.
În Turcia, oraşul Gaziantep e faimos pentru baclavaua sa, deşi se pare că această reţetă a ajuns aici din Damasc abia în 1871.
În 2008, turcii au patentat denumirea de „Antep Baklava”.
În Bosnia-Herţegovina, reţeta are foarte multe nuci şi miere. Bosniecii consuma baclava doar al ocazii speciale deseori în timpul Ramadanului.
În Iran există o versiune mai uscată de baclava, care e tăiată în formă de romburi mai mici şi aromată cu apa de trandafiri.
În Afghanistan, baclavaua e tăiată în triunghiuri mici se e acoperită cu fistic pisat.


Baclava

Între toate dulciurile, baclavaua e …unul dintre cele mai dulci. Și e dulcele pe care-l pot mânca oricând în ciuda faptului că-i atât de dulce. Nu pot mânca oricât, de obicei a doua bucățică îmi pune capac și nu mai vreau să mănânc altceva preț de câteva ore, dar îmi place gustul și unde prind o baclava care să merite, nu ezit. Din păcate, nu toate baclavalele merită. Cele pe care le găsim în comerț la noi sunt făcute cu margarină, prea puțină umplutură și mult prea mult zahăr, la preț de baclava adevărată. Atât au înțeles ei din baclava, că-i foarte dulce. Sigur că este, dar pe lângă asta, e și însiropată iar siropul are gust (tradițional se face cu apă de trandafiri), sigur că-i o bombă energetică dar energia vine-n mare parte de la nuci, care sunt din belșug. O să vă arăt versiunea mea de baclava, pe care, între noi fie vorba, o poate face oricine. Mă rog, aproape oricine.

Umplutura e importantă la baclava. Trebuie să fie multă și bună. Eu am folosit 400 de grame de alune, nuci, alune caju, practic un amestec de sâmburi uscați.

Am mai folosit și 50 de grame de fistic, pentru că-mi place.

Am măcinat nucile/alunele (fisticul separat).

Am topit un pachet de unt (tradițional, în Turcia se folosește un unt obținut din lapte de oaie, noi n-avem).

Am amestecat nucile (așa o să le spun, generic) cu o cană de zahăr brun și o lingură de scorțișoară.

Am uns cu unt foile (am folosit foi pentru plăcintă, simple, fără margarină), pe rând (trebuie să te miști repede cu foile, se uscă repede).

Sigur că am uns foile pe măsură ce aveam nevoie de ele. Am procedat așa: după fiecare două foi așezate în tavă, am presărat puțină umplutură. După ce am așezat zece foi, am pus umplutura centrală, în strat gros.

Am acoperit apoi cu alte opt-zece foi, unse individual, între care am presărat puțină umplutură.

Am tăiat baclavaua cu un cuțit și am pus-o în cuptor, la 180 de grade Celsius. Am lăsat-o acolo 35-40 de minute.

Am făcut un sirop dintr-un litru de apă, o cană de zahăr brun, o păstaie de vanilie, zeamă de lime (o ceșcuță), pe care le-am lăsat să fiarbă pe foc mic cât a fost baclavaua la cuptor. Am turnat siropul peste baclava cât au fost fierbinți amândouă.

Am presărat fisticul măcinat peste baclava, am dat tava la rece și am avut (greu) răbdare până a doua zi. După mintea mea, am pus prea mult sirop. Cei 11 oameni care au mâncat baclavaua, au decis că nu am pus prea mult, pentru că nu există baclava prea însiropată. Să fiți sănătoși.

You might also like

55 Comments

O daaa…baclava…Adi stii de cand tot ma pornesc sa mai fac si eu o tavita, da’ n-am curaj, ca iar rup cantaru’ si dupa aia o sa trebuiasca sa intru si eu in programul tau „inapoi la 󈨞”, abia ma abtin sa nu trec de 94.

Am sa fac si eu de Sf. Dumitru nici eu nu pot sa mananac mai mult de doua si doar o data pe an. Tot timpul am crezut ca este foarte greu de facut, dar dupa reteta ta pare destul de usor

buna baclavaua ta ….dar, pe cand un cataif? mie imi place mai mult, insa, nu am avut curaj sa ma apuc, deci, daca e sa faci, cu detalii, pls, sa prindem si noi ….o zi buna!

Am avut „onoarea” si bucuria -desigur )- sa ma numar printre cei 11 „degustatori” :)… Gustul a fost cel putin pe masura imaginilor… Dar ca sa fiu sigura cred ca ar fi necesara o revenire pentru „fixarea lectiei”… de degustare, fireste…:)))

Arata excelent iar reteta pare la indemana! Fiind de loc din Dobrogea, am crescut intre turci si tatari, iar cand eram copil ai mei aveau o prietena de familie, turcoaica, si ea venea si ne facea mereu baclava (traditionala, cu foi facute de mana, cu iaurt!) si suberek de vita… mancam ca spartzii! Tin minte si acum cum stateau la rece 2 tavi de baclavale, in siropul cu lamaie, si cum dispareau in doar cateva zile. De atunci, mananc cu placere baclavale (la fel, doar pe cele care merita) oricand, in orice cantitate. Multumesc si sper sa imi fac timp candva in viitorul apropiat sa incerc si eu reteta, singurele lucruri care-mi lipsesc acum fiind un vas ceramic termorezistent si ceva timp…

Buna!
Ce cantitate de foi ai folosit? Cate bucati?
Diseara incerc si eu, chiar mi se pare simplu de facut!
Succes in continuare

ai dreptate cand spui „aproape oricine” :))

Cred ca are un gust grozav, dar fara suparare, cum poate un sirop 1:4 sa fie „foarte dulce”? Turcii fac si 2:1. Sau e baclava de regim :)?

Am vazut un documentar pe Arte despre cum se fac foile „brick” la mama lor acasa, in Turcia. Exista mesteri care au ucenici, iar acestia devin doar dupa ani buni, la randul lor, mesteri. Mesterul are un statut foarte privilegiat si se castiga ceva bani din treaba asta, de aceea este o meserie cautata. Dar nu usoara, foaia trebuie sa fie foarte subtire, semitransparenta, e o adevarata arta.

Pentru mine,nu exista seara de Revelion fara baclava.Am mostenit aceasta traditie de la mama mea ( chiar azi se implinesc 6 ani de cand nu mai este langa mine) care facea chiar ea foile.Foi care ,nu erau greu de facut,numai intinsul lor era fffffffffffff dificil.Imi pare rau ca n-am invatat toata tehnologia ( tinea coca neintinsa sub o cratita fierbinte,ceva in genul asta ) si dupa aceea intindea o foaie ffffff subtire pe care o lua pur si simplu in pumni si o invartea in aer.Oricum,baclavalele erau de vis.Si eu fac ,o data sau de 2 ori pe an ,imi ies extraordinare,dar in minte am tot gustul baclavalelor din copilaria mea.
Apropo,reteta e aprox. cu a ta,numai ca in sirop pun si miere.

linda, fără supărare, ce-i prea puțin dulce pentru tine, poate fi prea dulce pentru mine. nu?
mona, repetăm:)
sanda, cred că există soluții.)))
aurelia, e bine să ne ținem amintirile vii, fie i cu baclava. părerea mea:).
ana, din fericire avem soluții alternative. sigur că apreciez arta maetrilor i priceperea lor, dar nu-i posibil să fim cu toții asemeni lor::)
anca, am scris în postare, zece foi sus, zece foi jos. +-2.
mihai, în dobrogea am mâncat baclavale chiar mai pe gustul meu decât în turcia ori grecia:)
viviana, când i-o veni rândul.
maria, musai să faci, că nu-igreu deloc.
gabriel, dacă te opreti la o bucată-două și combini cu micare, nu ești în primejdie.

vai!logodnicul meu, dragos pofteste mereu la retetele tale.imi tot trimite linkuri sa ii fac si lui din bunatatile acestea. arata apetisant baclavaua. voi incerca si eu reteta. ma gandesc sa folosesc unt de cocos si sirop de agave. daca mananc si eu o bucatica mica, dupa antrenament, nu va fi foc.

Alune, nuci, alune caju si fistic…..
Pai cum sa nu iasa baclavaua buna ?
Cred ca a fost o…nebunie….
Ce savoare !

Salut,
Se gaseste si la noi unt de oaie – in pietele unde vin tarani cu branza faceti comanda si nu se poate sa nu va aduca (da, e mai scump). Eu iau lactate numai de la tarani (unt, smantana, lapte – nu mai iau nimic de la supermarket).
In Bucuresti am gasit unt de oaie si la un magazin cu produse arabesti – era 70 ron un borcan destul de mare (nu mai stiu ce cantitate era in borcan dar in mod clar era mai mult de 1 kg).

Am facut baclavale de mai multe ori si cand am pus sirop rece peste baclavaua tocmai scoasa din cuptor a iesit de vis : siropul a fost absorbit f.bine si nici nu mai parea asa dulce (fata de aceeasi proportie, dar sirop cald peste baclavale calde). Recomand cu caldura aceasta metoda. Si un secret de la o bunica grecoaica : adaugand pesmet la nuca (1/4 in plus fata de nuca), baclavaua „se tine” mai bine.

Problema cu baclavalele este ca nu poti face putine, deci e nevoie de ajutor de la prieteni ca sa le dovedesti !

Ramona, răzvan, mulțumesc pentru info:). La Cluj nu stăm prea bine nici cu magazinele arăbești nici cu lactatele de oaie.

Cand im este pofta sun un prieten: Karakoy Gulluoglu!

Multumim pentru reteta,amestecul de nuci,alune,fistic,caju cred ca ii da o savoare deosebitaAdi,am o rugaminte:poate ne faci si o reteta cu cataif(a devint cam „scump la vedere” in magazine).

Am mancat baclava facuta de o turcoaica in Constanta. Era foarte, foarte insiropata intr-un sirop in care erau felii de lamaie. Se servea cu tot cu sirop si lamaia aferenta. De vis!

Un alt pont pentru baclava: eu stiu ca se taie cu cutitul in patrate (inainte de a o pune in cuptor) doar pana la umplutura din mijloc. In felul asta foile de sus se infoaie si ii dau aspectul specific de baclava iar partea de jos ramane ca un suport mai legat pentru umplutura. Dupa ce se scot din cuptor se taie pana jos si se toarna siropul.

Nu ziceam critic, eu folosesc foile de placinta din comert, ziceam sa impartasesc cu voi o informatie, ceva ce mi s-a parut interesant. Cred ca e remarcabil ca o meserie veche s-a pastrat in timpurile moderne si inca aduce bani si statut social celui care o practica. Multe altele au disparut si ne-au lasat la cheremul uleiului de palmier si al grasimilor hidrogenate.

Pe o scara de la 1-10 mie-mi plac dulciurile asa…de un 3.Dar baclavaua e mult prea buuuna.Doar o bucatica…dupa care inca una :P

Arata exceptional!Aici numai turcii gatesc baclava.Unde locuiesc eu,nu se gasesc foi de placinta fara margarina sau unt,si nu stiu cum sa le prepar.Poti,te rog sa-mi dai cateva indicii?Se face aluat ca pentru paine,dar fara drojdie?Ce grosime trebuie sa aiba foile?

maria, nu pot să-ți dau rețeta de foietaj într-un comentariu. e un procedeu complex care presupune multă muncă. cele cu unt sunt ok, cele cu margarină nu. oricum trebuie să le ungi cu ceva înainte de a coace prăjitura.

Esti mare, tipule, te urmaresc demult. Si eu sunt actor, si eu am o aplecare aparte spre gatit si retete dar nu sunt atat de creativ ca tine. Gatesc in special la mese festive.Am insa o colectie de peste 2000 de retete, culese din tot felul de surse (fiecare reteta are specificata, jos, originea, asa cum mi se pare cinstit). Daca vrei, iti trimit fara nici o conditie aceasta posibila carte de bucate.

paul, mulțumesc pentru intenție dar ar fi păcat să renunți la așa o colecție în favoarea mea:).

M-ai convins, am sa comit „pacatul”. Mai ales ca nu e prea greu de comis, pt ca le am in computer, pe fisiere separate, asa ca un e-mail ar rezolva problema. In plus, e o carte aproape structurata, pe capitole, iar CAIET DE RETETE e doar unul ( e drept, cel mai important si mai consistent – 2.300 de retete). Le vei primi cadou de… SF PASTI 2012. amanare motivata de anumite corecturi. Chiar expert fiind, vei gasi acolo lucruri care sa-ti foloseasca si, cu siguranta, le vei intrebuinta mai destept decat as face-o eu. Succese si, daca nu ne mai convorbim, iti doresc ca in 2012 toate bucuriile lumii sa poposeasca in casa si sufletul tau.

[…] se intampla in 13? Debuteaza BIZ SMS Cluj cu o seara de networking, la o cina gatita de Adi Hadean la restaurantul […]

[…] Rețeta mea de baclava, adaptată după o rețetă grecească culeasă din Corfu. Am pus în ea toate nucile pe care le-am găsit în zonă și am făcut-o mai puțin dulce. […]

Baclava….de când îmi doresc să fac şi eu, dar până acum mi-a fost teamă că nu o să-mi iasă. Poate o să-mi fac curaj să fac de revelion.

Excelenta!Am scos-o din cuptor de vreo ora si de atunci tot din ea cate putin,cate putin…
Sper sa ramana si pana maine -ca asa ai zis,ca trebuie mancata a doua zi!Nu se compara cu nici o alta baclava consumata de mine pana acum.E dulce dar cu tenta acrisoara si plina de arome.La favorite cu ea!

Abia ti-am descoperit siteul si am facut deja baclavale.Minunata reteta. Infinit mai buna dacat orice se gaseste prin magazine.

Sa stii ca am facut Si eu baclavaua dar s-a zburlit deasupra kind am turn at siropul.Poti sa-mi spui de Ce?

super baclavaua numai de mi-ar iesi si mie.la mine sau desprins toate foile dupa ce am turnat siropul si…….. am inceput sa o pap ca oricum s-a mancat toata.de ce sau desprins foile chiar daca le-am uns.

La baclava cand punem siropul compozitia nu trebuie sa fie calda.Una rece una calda trebuie..Adica daca vrem sa punem siropul cald compozitia trebuie sa fie rece.daca punem siropul rece compozitia trebuie sa fie calda.Una calda una rece,intotdeuna.Astfel baclavaua iese un pic mai crocanta.

Foarte tare reteta…inca nu am avut curaj sa incerc sa fac o baclava,insa o sa incerc cu siguranta reteta asta de la tine !

[…] curioşi, am făcut o baclava –cea mai bună, mai dulce şi mai plină de nuci baclava , după o reţetă de pe blogul lui Adi […]

Adi uite si reteta mea http://foodquicklygood.blogspot.fr/2012/03/baklava.html
eu am descoperit ca nu trebuie sa pui deloc umplutura intre foi, doar la mijloc. Asa am reusit cel mai mult sa ma apropii cat de cat de cea autentica turceasca, dar hai sa fim seriosi, oricat ne-am chinui noi, o baklava in Turcia are alt gust, cu siguranta :)

10 lucruri de ştiut despre … Baclava
Baclava este un desert recunoscut ca specific turcesc, dar puţini cunosc istoria lui. Se ştie că dacă vrei să cumperi aşa ceva este indicat să mergi într-un magazin sau cofetărie turcească, dar mail ales să te pregăteşti pentru ceva foarte dulce. Iată zece lucruri despre baclava şi despre istoria ei.
Este un desert foarte dulce, pe bază de miere, popular în zonele de sub dominaţia Imperiului Otoman, în Asia, şi în zonele apropiate, fiind recunoscut ca un desert specific turcesc.
Baclavaua se întâlneşte în Arabia, Iran, Caucaz, Afghanistan şi Asia Centrală.
Deşi începuturile acestui desert sunt incerte, cel mai probabil a fost creat pentru prima dată în bucătăria imperială a Palatului Topkapi.
Alte teorii susţin că baclavaua ar proveni din Asiria, fiind conceput în Mesopotamia, fiind menţionată într-o carte de bucate.
De asemenea, o reţetă veche de baclava se găseşte într-o carte de bucate scrisă în 1330 sub dinastia Yuan.
În Turcia, oraşul Gaziantep e faimos pentru baclavaua sa, deşi se pare că această reţetă a ajuns aici din Damasc abia în 1871.
În 2008, turcii au patentat denumirea de „Antep Baklava”.
În Bosnia-Herţegovina, reţeta are foarte multe nuci şi miere. Bosniecii consuma baclava doar al ocazii speciale deseori în timpul Ramadanului.
În Iran există o versiune mai uscată de baclava, care e tăiată în formă de romburi mai mici şi aromată cu apa de trandafiri.
În Afghanistan, baclavaua e tăiată în triunghiuri mici se e acoperită cu fistic pisat.


Baclava

Parca de Sarbatori am ceva cu nucile, scortisoara si mierea si parca nu miroase a Craciun fara ele. Asa ca anul asta am facut o reteta de baclava, destul de populara de altfel, pentru ca am mai vazut-o pe diverse site-uri. Eu o stiu si de la mama, insa din comoditate am ales sa nu fac eu foile pt baclava, ci sa cumpar foi pentru placinta din comert.

Asadar, pentru o baclava de neuitat, avem nevoie de:
– 500 gr foi pt placinta
– 300 gr de nuci
– 150 gr de unt sau margarina
– 2 linguri de scortisoara
– 200 gr de zahar
– 150 ml de miere
– 200 ml de apa
– esenta de rom si vanilie

In primul rand, macinam nucile si le amestecam cu scortisoara, pentru umplutura. Apoi topim margarina si taiem foile de placinta la dimensiunea tavii pe care urmeaza sa o folosim. Numaram frumusel foile de placinta si le impartim in 3 parti egale. Topim untul / margarina si ungem tava in care o sa lucram cu putin ulei. Punem prima foaie de placinta si o ungem, cu ajutorul unei pensule, cu margarina topita. Deasupra punem alta foaie, pe care o ungem bine cu margarina si apoi alta foaie.. pana la epuizarea primei parti de foi, din cele trei.

A venit momentul sa punem primul strat de umplutura, respectiv jumatate din cantitatea de nuca amestecata cu scortisoara, apoi sa incepem din nou sa punem foile de placinta una cate una, unse cu margarina pana cand epuizam si al doilea stoc. Punem al doilea rand de umplutura de nuci si la final ultimul stoc de foi. Dam apoi tava la rece o jumatate de ora, pentru a o putea portiona frumos. Portionam baclavaua dupa bunul nostru plac si dupa fantezista noastra imaginatie. Baclavaua se coace in cuptorul deja incins la 180 de grade, timp de 20-30 de minute, pana cand foile se rumenesc.

Separat, preparam siropul: punem apa si zaharul la fiert, cand dau in clocot adaugam mierea si lasam din nou pe foc, la flacara mica, pana fierbe iar. Cand a dat in clocot, se trage siropul de pe foc si se pun aromele (vanilie, rom sau ambele). Siropul de toarna fierbinte, peste baclavaua proaspat scoasa de la cuptor. E de preferinta sa acoperiti baclavaua si sa o scoateti la rece, cateva ore bune, pentru a se insiropa bine.

Noua ne-a placut foarte mult cum a iesit, cu mentiunea ca nu e atat de dulce ca si cea din comert, care de multe ori mi se pare multe prea dulce… bunica avea doua vorbe: fie “e dulce de ti se strepezesc dintii”, fie “e dulce de ti se strange gura ca un… fund de gaina” :)) Daca totusi doriti o varianta mai dulce, puneti 3-4 linguri cu varf de zahar in compozitia de nuca. O reteta culinara care intr-adevar poate parea complicata la inceput, dar care pe masura ce o preparati, veti vedea ca e foarte usoara, o reteta perfecta pentru impresionat musafiri.


Baclava

Parca de Sarbatori am ceva cu nucile, scortisoara si mierea si parca nu miroase a Craciun fara ele. Asa ca anul asta am facut o reteta de baclava, destul de populara de altfel, pentru ca am mai vazut-o pe diverse site-uri. Eu o stiu si de la mama, insa din comoditate am ales sa nu fac eu foile pt baclava, ci sa cumpar foi pentru placinta din comert.

Asadar, pentru o baclava de neuitat, avem nevoie de:
– 500 gr foi pt placinta
– 300 gr de nuci
– 150 gr de unt sau margarina
– 2 linguri de scortisoara
– 200 gr de zahar
– 150 ml de miere
– 200 ml de apa
– esenta de rom si vanilie

In primul rand, macinam nucile si le amestecam cu scortisoara, pentru umplutura. Apoi topim margarina si taiem foile de placinta la dimensiunea tavii pe care urmeaza sa o folosim. Numaram frumusel foile de placinta si le impartim in 3 parti egale. Topim untul / margarina si ungem tava in care o sa lucram cu putin ulei. Punem prima foaie de placinta si o ungem, cu ajutorul unei pensule, cu margarina topita. Deasupra punem alta foaie, pe care o ungem bine cu margarina si apoi alta foaie.. pana la epuizarea primei parti de foi, din cele trei.

A venit momentul sa punem primul strat de umplutura, respectiv jumatate din cantitatea de nuca amestecata cu scortisoara, apoi sa incepem din nou sa punem foile de placinta una cate una, unse cu margarina pana cand epuizam si al doilea stoc. Punem al doilea rand de umplutura de nuci si la final ultimul stoc de foi. Dam apoi tava la rece o jumatate de ora, pentru a o putea portiona frumos. Portionam baclavaua dupa bunul nostru plac si dupa fantezista noastra imaginatie. Baclavaua se coace in cuptorul deja incins la 180 de grade, timp de 20-30 de minute, pana cand foile se rumenesc.

Separat, preparam siropul: punem apa si zaharul la fiert, cand dau in clocot adaugam mierea si lasam din nou pe foc, la flacara mica, pana fierbe iar. Cand a dat in clocot, se trage siropul de pe foc si se pun aromele (vanilie, rom sau ambele). Siropul de toarna fierbinte, peste baclavaua proaspat scoasa de la cuptor. E de preferinta sa acoperiti baclavaua si sa o scoateti la rece, cateva ore bune, pentru a se insiropa bine.

Noua ne-a placut foarte mult cum a iesit, cu mentiunea ca nu e atat de dulce ca si cea din comert, care de multe ori mi se pare multe prea dulce… bunica avea doua vorbe: fie “e dulce de ti se strepezesc dintii”, fie “e dulce de ti se strange gura ca un… fund de gaina” :)) Daca totusi doriti o varianta mai dulce, puneti 3-4 linguri cu varf de zahar in compozitia de nuca. O reteta culinara care intr-adevar poate parea complicata la inceput, dar care pe masura ce o preparati, veti vedea ca e foarte usoara, o reteta perfecta pentru impresionat musafiri.


Baclava

Parca de Sarbatori am ceva cu nucile, scortisoara si mierea si parca nu miroase a Craciun fara ele. Asa ca anul asta am facut o reteta de baclava, destul de populara de altfel, pentru ca am mai vazut-o pe diverse site-uri. Eu o stiu si de la mama, insa din comoditate am ales sa nu fac eu foile pt baclava, ci sa cumpar foi pentru placinta din comert.

Asadar, pentru o baclava de neuitat, avem nevoie de:
– 500 gr foi pt placinta
– 300 gr de nuci
– 150 gr de unt sau margarina
– 2 linguri de scortisoara
– 200 gr de zahar
– 150 ml de miere
– 200 ml de apa
– esenta de rom si vanilie

In primul rand, macinam nucile si le amestecam cu scortisoara, pentru umplutura. Apoi topim margarina si taiem foile de placinta la dimensiunea tavii pe care urmeaza sa o folosim. Numaram frumusel foile de placinta si le impartim in 3 parti egale. Topim untul / margarina si ungem tava in care o sa lucram cu putin ulei. Punem prima foaie de placinta si o ungem, cu ajutorul unei pensule, cu margarina topita. Deasupra punem alta foaie, pe care o ungem bine cu margarina si apoi alta foaie.. pana la epuizarea primei parti de foi, din cele trei.

A venit momentul sa punem primul strat de umplutura, respectiv jumatate din cantitatea de nuca amestecata cu scortisoara, apoi sa incepem din nou sa punem foile de placinta una cate una, unse cu margarina pana cand epuizam si al doilea stoc. Punem al doilea rand de umplutura de nuci si la final ultimul stoc de foi. Dam apoi tava la rece o jumatate de ora, pentru a o putea portiona frumos. Portionam baclavaua dupa bunul nostru plac si dupa fantezista noastra imaginatie. Baclavaua se coace in cuptorul deja incins la 180 de grade, timp de 20-30 de minute, pana cand foile se rumenesc.

Separat, preparam siropul: punem apa si zaharul la fiert, cand dau in clocot adaugam mierea si lasam din nou pe foc, la flacara mica, pana fierbe iar. Cand a dat in clocot, se trage siropul de pe foc si se pun aromele (vanilie, rom sau ambele). Siropul de toarna fierbinte, peste baclavaua proaspat scoasa de la cuptor. E de preferinta sa acoperiti baclavaua si sa o scoateti la rece, cateva ore bune, pentru a se insiropa bine.

Noua ne-a placut foarte mult cum a iesit, cu mentiunea ca nu e atat de dulce ca si cea din comert, care de multe ori mi se pare multe prea dulce… bunica avea doua vorbe: fie “e dulce de ti se strepezesc dintii”, fie “e dulce de ti se strange gura ca un… fund de gaina” :)) Daca totusi doriti o varianta mai dulce, puneti 3-4 linguri cu varf de zahar in compozitia de nuca. O reteta culinara care intr-adevar poate parea complicata la inceput, dar care pe masura ce o preparati, veti vedea ca e foarte usoara, o reteta perfecta pentru impresionat musafiri.


Mod de preparare foi fine pentru baclava turceasca – yufka

Incepem cu prepararea aluatului yufka. Faina se amesteca cu sarea, apoi cu ouale si apa si usurel se mixeaza pana se formeaza un aluat compact. Mi-a placut foarte mult expresia folosita de catre autorul blogului de unde m-am inspirat care spunea ca aluatul trebuie sa aiba consistenta asemanatoare cu lobul urechii. M-a amuzat aceasta exprimare, dar fiind oarecum realista am hotarat sa o impartasesc cu voi.

Aluatul odata obtinut se lasa la odihnit cel putin 30 de minute, chiar si 2 ore. Ulterior se portioneaza in 16 bilute egale (cam 50 g bucata) si se acopera cu un stergar curat de bucatarie.

Se presara masa de lucru cu amidon. Se iau bilutele una cate una si se intind. Modelul il alegeti in functie de tava pe care doriti sa o folositi. Eu am folosit doua tavi de cate 25后 cm. Astfel am intins aluatul pe lung si apoi am taiat foile in 2 bucati. Daca aveti tava rotunda, puteti intinde aluatul in forma de cerc.

Avand in vedere ca am avut tava dreptunghiulara, am intins pe o parte aluatul cu aparatul de taitei, astfel procedeul a fost mai eficient, si am terminat mai repede cu treaba.

Foaia obtinuta din aparatul de facut taitei am intins-o pana am dublat-o. Foile trebuie sa fie extrem de subtiri. Se spune ca trebuie sa poti citi ziarul prin aceste foi.



Претходна Вест

20 најдобри барови за слајдшоу на пиво гикс

Следна Статија

Паметна торта за десерт